
KLACHT /
RETOURZENDING
We willen u een snelle en handige service voor klachten of retourzending aanbieden. Volg daarom de onderstaande procedure.
Klacht
- Voor de interne afhandeling van uw klacht vragen wij u ons RMA-formulier in te vullen en de bijgevoegde decontaminatieverklaring te ondertekenen. Hieronder vindt u het RMA-formulier.
- Stuur het RMA-formulier mee in de retourzending en stuur het franco gefrankeerd en goed verpakt naar het adres vermeld in het RMA-formulier.
- Na ontvangst van uw retourzending krijgt u een ontvangstbevestiging inclusief ons interne referentienummer.
- Nu wordt de interne verwerking gestart.
- Zodra de controle en het testen is voltooid, ontvang je een resultatenrapport en meer informatie over de regeling van je klacht.
Retourzending
- Voor de interne afhandeling van uw retourzending vragen wij u ons RMA-formulier in te vullen en de bijgevoegde decontaminatieverklaring te ondertekenen. Hieronder vindt u het RMA-formulier.
- Stuur de RMA mee in de retourzending en stuur deze franco gefrankeerd en goed verpakt op naar het adres vermeld in de RMA.
- Na ontvangst van uw retourzending worden de producten gecontroleerd en terugbetaald.
Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice
